Terugblik op een geslaagd Uitzendbureau Event 2021
Op donderdag 7 oktober vond de noordelijke editie van het Uitzendbureau Event 2021 plaats. Eigenaren en beslissers van uitzendbureaus...

Op donderdag 7 oktober vond de noordelijke editie van het Uitzendbureau Event 2021 plaats. Eigenaren en beslissers van uitzendbureaus...
In oktober 2019 vond de tweede editie van het Uitzendbureau Event plaats. Ruim 120 bezoekers bezochten het gratis event...
De flexmarkt is voortdurend in beweging. De kunst is om steeds weer kansen te zien en nieuwe, slimme stappen...
In oktober 2021 vindt het Uitzendbureau Event plaats! Dit jaar op twee locaties, zowel in het Noorden als in...
Het Uitzendbureau Event 2021 vindt plaats op 7 oktober in het Noorden en op 28 oktober in het Zuiden....
Yes, het is bijna zover! Het Uitzendbureau Event vindt dit jaar weer plaats en voor het eerst dit jaar...
De alsmaar groeiende vraag naar uitzendkrachten duwt het verloop bij uitzendbureaus omhoog. Die ontwikkeling levert veel werk en kosten...
“De wens voor de integratie komt rechtstreeks uit de flexbranche”, vertelt Martin Schievink, directeur van Akyla. “Het draagt namelijk...
Drie jaar geleden ontstond bij Franck het plan voor het ontwikkelen van het online urenregistratiesysteem voor uitzendbureaus. Franck: ,,3...
Snel omschakelen In de vijfde podcast, die ongeveer een halfuur duurt, vertelt Marc Jaspers dat hij net een uitzendgroep...
Die eerste match blijft je meestal nog lang bij. Als het lukt om die ene kandidaat te plaatsen bij...
Met de nieuwe naam, Logistique, wil het bedrijf zich duidelijker positioneren en zo meer naamsbekendheid genereren. De naam Logistique...
Werkgevers die mensen met een kwetsbare positie op de arbeidsmarkt in dienst hebben, zoals oudere, jongere of arbeidsgehandicapte medewerkers...
Steeds meer uitzendbureaus bouwen voor hun grote en belangrijke klanten werken-bij sites. Dit zorgt voor binding met de klant...
“Vanuit onze bestaande Intro-locaties hadden we al een mooi klantennetwerk in de Betuwe opgebouwd. We hielpen klanten hier steeds...
Waarom actie ondernemen? Omdat in 49% van de gevallen onjuistheden worden geconstateerd, waardoor jouw organisatie niet de optimale tegemoetkoming...